Hej sötnosar!

Tänkte meddela att jag fortfarande lever! På torsdag är det kbk, studenten. Oj förstår inte, jag blev stor så fort.. Läskigt! Livet går annars jätte bra, har världens bästa häst i mitt liv och ja allt är bara så otroligt bra!
 
Har fortfarande inte mycket tid för sso, kikade in med Nell idag. Men sen tog det stopp där också, kikade in gjorde lite uppdrag, kollade kläder osv. Kollade läget helt enkelt ;) En stor eloge till mina dunderfjunisar som stannar vid min(våran) sida i vått och torrt! Snart är vi igång igen på ett helt annat sätt, jag lovar er! Kan inte säga när, men vi kommer tillbaka. Men just nu hinner ingen av oss.. 
 
Jag tar studenten om mindre än en vecka, det ska fixas, städas, klänning ska sys in, pannbandet(häst) till fotografering är redo, kakor ska bakas, tårtor ska beställas, plast"artiklar" ska köpas in, kaffe behövs, lista på kommande, vi kämpar hårt vi! Men det är snart här och snart över! Hoppas ni har det finemang mina kära, på återseende!
 
Postat av: Lovisa Westforest
URL: http://starstablewestforest.blogg.se 2014-06-01 / 19:08:11

Härligt att höra att du har det bra! :D Ha det så roligt på studenten så hörs vi nån gång sen :)


Namn:


Din mejl: (Bara jag som ser)


Din blogg:


Kommentar:


Komma ihåg dig?