SSO, gör om gör rätt!


Okej helt ärligt, jag tyckte den där hästen var skitsnygg på bilden. Sen loggar man in på sso och stressar för att se de nya hästarna. Kommer dit och jag hör ekot i mitt huvud. Jag blev så besviken på er den här gången teamet, det går inte ens att beskriva!
 
Det ser bokstavligen talat ut som att dom gjort kantiga fläckar och sen suddat ut dom i hopp om att vi inte ska se slarvet dom åstakommit! Det ser ut som en häst dom gjort på 10 minuter slängt in och tänkt "Nej men dom märker inte att vi inte la ner någon tid på fläckarna, sudda ut det lite bara så det inte är för kantigt." Jag är så besviken, för hästen på bilden, den är skitsnygg. Hästen inne på sso, inte snygg för fem öre!
 
Utöver det så älskar jag de två andra hästarna, riktigt snygga. Dom är genomtänkta och det ser ut som att dom lagt ner både tid och energi på dom! Snarare dom har lagt ner för mycket tid på dom andra två så den här över hade dom inte lika mycket tid för .. Morr, stör mig jätte mycket!

Men utöver den hästen, jätte nöjd över uppdateringen! Bästa på länge!
Postat av: Selena Goldbear
URL: http://selenagoldbear.blogg.se 2014-03-29 / 09:37:17

Det är inga sådana fyrkants prickar på min data. o.O

Svar: Då min kära du har du riktig tur! Spelar på tre datorer, mammas när jag inte orkar hämta nån av mina och vi har tre olika datorer varav en mac. Den har lika "kantiga"-fläckar på alla, tyvärr! Den hade kunnat varit galet fin annars :D
fluffyfighter.blogg.se


Postat av: Anonym
2014-09-27 / 11:53:37

Det beror på att du loggat ut med grafiken långt ner tror jag :) för har inte sett att den ser ut så för mig/någon annan :D

Svar: Det var nog faktiskt bara min dåvarande dator :) Den ser, lite bättre ut - men fortfarande som en ren besvikelse på nya datorn. Jag har förövrigt aldrig grafiken långt ner ;) Eller jo på den tiden jag spelade mer och tävlade ja, men då tog jag upp den direkt efter, usch för dålig grafik! :)
fluffyfighter.blogg.se


Namn:


Din mejl: (Bara jag som ser)


Din blogg:


Kommentar:


Komma ihåg dig?