Skadad.

Jag har idag varit med om en "olycka". Blev sparkad, på min hand ironiskt nog. Jag kommer vara off några dagar, nya designen kommer när den kommer, jag kommer kolla på film då det gör ont att göra något med handen i över huvud taget. Bara kommentera ETT inlägg på Alicias blogg tog mig nästan 10 minuter, det går långsamt det här och det gör så ont. Varenda gång jag trycker ner en tangent så blixtrar en smärta i handen. Jag kommer pga detta som sagt inte spela, blogga, eller fortsätta på bloggdesignen på ett tag, förhoppningsvis så vaknar jag och mår prima imorrn, men just nu blir det värre för minuten och halva min hand har svullnat upp.. Nu ska jag ta mig dunkande hand och krypa ner under täcker och kolla på någonting.. ryttareliten kanske, ajja - ni hör nått av mig så fort jag inte får ont av att skriva! puss och kram!
Namn:


Din mejl: (Bara jag som ser)


Din blogg:


Kommentar:


Komma ihåg dig?