Ska jag, eller ska jag inte?

Velar lite på den där "älska, älska inte" stilen. Jag vill, men jag vill inte. Fast jag vill och jag vill massor, men ska jag? Är det värt det, kommer jag använda honom? Är det bara pga min ponny som jag slutade älska ponnys? Är det så fel utan Bravvan? Är det värt att köpa tillbaka min älskade Braveboy eller blir det bara slöseri med sc?
Postat av: Allison Goldknight
2014-03-04 / 09:31:19

Nej, gör det inte, spara tills det kommer nya hästar! Kallblod :D

Svar: Jag ska försöka ;)
fluffyfighter.blogg.se


Postat av: Holly Darkgren
URL: http://StarHorsesClub.blogg.se 2014-03-04 / 14:07:13

Hej Tuva!
Jag tycker att du ska ta tillbaka honom! Jag köpte en brun Andaluiser som kostade 690 SC och sedan blev det så himla tomt utan henne. Så jag bestämmande mig för att ta tillbaka henne för den summan SC och nu rider jag henne nästan varje dag!!! ;) Så jag tycker att du ska ta tillbaka honom! Du kommer inte att ångra dig! :-)

Svar: Tack för ditt svar, vad som sker återstår att se :)
fluffyfighter.blogg.se


Namn:


Din mejl: (Bara jag som ser)


Din blogg:


Kommentar:


Komma ihåg dig?