No no no no!

Ja, jag ligger 100 år efter på vaje grej som kräver lite hårt arbete. Är en ganska lat person när det kommer till saker jag inte har en stor lust att utföra. Därför stötte jag inte på det här fiskeuppdraget förens idag.

Men hallå? Vad fan är det här för något?! Det går ju på tid helt plötsligt! Jag som redan suger på att fiska, och nu har jag dessutom tidspress på mig! Usch, det här känns typ som när man fick choklad för första gången på candy crush :s 

Tur att den enbart var det uppdraget och inte att resten också skulle gått på tid. Då hade jag knäckt mitt fiskespö, tagit en av de kommande färjorna, för att sedan knyta fast en stor sten i spöt och dumpat det på havets botten. Eller typ sälja det i närmsta shopp om jag inte har tid för allt det andra ;)
Namn:


Din mejl: (Bara jag som ser)


Din blogg:


Kommentar:


Komma ihåg dig?