Det här med prioriteringar

Brukar vara något som jag är bra på. Men det kan hända att jag blir väldigt exhalterad över vissa saker och kan verkligen inte släppa dem. Tro mig jag har försökt. Men det leder oftast till att min hjärna är 95% inställd på det jag inte ska hålla på med och 5% inställ på det jag ska göra. Sådärför sitter jag just nu på lektion i sociologi och pluggar... Erhm, planerar evnet ;)

Doc anser jag att det faktiskt att vårat sso samhälle, bloggarna-klubbarna-twitter-face-youtube- och allt annat, är ett väldigt imponerade sociologiskt fenomen. Vi har lix byggt upp ett minisamhälle som kretsar runt ett spel och väldigt många är enagerade. Desvärre är detta inget jag skulle våga ha en redovising om i skolan, too bad. Annars hade man fått in många debattartiklar och föredrag om vad vi borde förändra på sso. ;)

Men det roliga med event som jag och Tuva håller på att planera nu är att det kräver insamling av information och planering. Både på sso och utanför. Och det är lite där nörden i mig kikar fram. Jag älskar typ att planera och bestämma. Men det jobbiga med det är att jag planerar inför nästa månad och det tar sådan lång tid innan jag får se resultaten av allt. Jag vill veta nu, ha event nu, även om det inte ens är färdigplanerat :p

Hm, ska fortsätta min jakt på information och kanske försöka plugga... :P
 


 
Namn:


Din mejl: (Bara jag som ser)


Din blogg:


Kommentar:


Komma ihåg dig?