Tack kära ssoteam!

Ibland är jag ganska glad över att dom finns, väldigt ofta. Förutom när dom inte svarar på mejl som man vill ha svar på haha! Men just precis idag är jag tacksam, så dom måste ha slitit för det här! Nu håller vi tummarna för att vi slipper ett sånt här problem i minst 116 uppdateringar till eller ja, helst vill vi ju att det aldrig händer igen! 
______________________________________________________________________________________

The issue seems to now be fixed. It was a TOUGH one!

We are sorry for everyone needed to wait for the game today. We will be trying to think of something special for everyone to make up for this over the next couple of days. We won't be doing anything right now as we don't want anything else strange to happen.

What does our amazing community think?
"I survived update 116" special clothes? Star Coins? 1 day of playtime? 
Let us know :)

The servers should be available very, very soon!


På svenska:
Problemet verkar nu vara löst. Det var verkligen ett svårt sådant.

Vi är ledsna för att ni behövde vänta på spelet idag. Vi ska försöka komma på något speciellt för att kompensera för det här inom de närmaste dagarna. Dock gör vi inget just nu då vi inte vill att något mer ska gå fel.

Vad tycker vårat otroliga samhälle?
"Jag överlevde uppdatering 116"-kläder? Star Coins? En dags speltid?(Antar dom menar typ SR här?)
Berätta för oss :)

Servarna borde vara tillgängliga strax!
______________________________________________________________________________________

Sen får ni acceptera att jag översätter jätte dåligt haha! Men nu vet ni ungefär, tack och lov att vi har sso! Personligen så tycker jag kläderna vore kul, efter hur vissa skrivit och "attackerat" dom så är vi inte värda något gratis, såsom sc eller sr! När dom ger allt så går folk på dom för att det tar sådan tid. Jag vet själv hur det är med att designa bloggar! Jag kan inte ens föreställa mig hur små mina problem blir mot deras. Nej, efter att ha läst hur vissa betett sig så är vi inte värda det, kläderna max - det vore lite kul :)

Missförstå mig rätt, ger dom oss sc så tackar jag inte nej liksom! Trippla sc istället för dubbla kanske vore något hahaha ;)
Namn:


Din mejl: (Bara jag som ser)


Din blogg:


Kommentar:


Komma ihåg dig?