Det här med vädret

Jag brukade vara en förespråkare till att införskaffa årstider och väder på sso. Men nu när jag upplevt min första vinter på sso kan jag inte säga att jag är så sugen på den idéen längre. Visst var det kul med lite ombyte i vardagen men jag kom på mig flera gånger med att rida ifrån ställena där det var disigt och snöade.

Efter veckans uppdatering där snön försvann, så har jag hört många klaga. De ville ha kvar snön längre och tyckte att det var kul med något ovanligt. Men själv sitter jag här med en nöjd känsla. Lite av en vårkänsla, ni vet den där med, åh äntligen sommar!

Plötsligt var det ljust och grönt. Jag fick tillbaka min spellust, som gått upp och ner den senaste tiden. Så för min del skulle gärna få vara grönt året om och kanske bara en vecka eller två med snö. Då menar jag inte snö som ser ut som frost utan snö som hästarna måste pulsa fram i.
 
Men tills dess att sso teamet börjar på allvar prata om det framtida värdet så kommer jag njuta av denna underbara grönska. 
 
Namn:


Din mejl: (Bara jag som ser)


Din blogg:


Kommentar:


Komma ihåg dig?