Vad händer om man inte tar äpplet?

Det var något som slog mig idag när jag tog tummen ur röva för att levla upp hästen utan smeknamn lite. Jag är så trött på levlandet att jag faktiskt skulle kunna ta hjälp av hästtränaren - men nej! Jag må va bekväm av mig, men jag vet att en häst behöver levlas för att bli någorlunda snabb, därför ska den också levlas, inget fusk här inte! Det tar .. dock tid istället ;)

Men i alla fall så slog det mig när jag greppat äpplet första gången på tävlingen i GÅD. Vad är det som händer om man inte tar äpplet? Jag har aldrig tänkt på det, det har liksom varit en självklarhet för mig att man ska ta den för att "klara" tävlingen. Men icke sa Nicke Nyfiken! Det går lika bra att vända och springa ner utan den hmf. Här har jag i snart ett år greppat den varenda gång .. Den ni ;) 
Update det var en bugg och detta inlägg skulle komma igår - det funkade inte idag! Haha ;)
Update2 
idag var det bara att springa upp och hämta äpplet.. Men min lösning som var så bra! :(
 
Btw, jag tävlar där så sällan så jag slår mitt rekord - som förövrigt borde få pris för dåligaste ever - varenda gång jag tävlar haha! Det känns.. sådär när man slår rekord på en level 2 häst ;)
Namn:


Din mejl: (Bara jag som ser)


Din blogg:


Kommentar:


Komma ihåg dig?