Onsdagsuppdatering!

Hej allihopa!
Fler söta Arabiska fullblod, en vacker Selle Francais och en ny frisyr till de Arabiska fullbloden är nytt i denna veckas uppdatering.

Nya hästar:
- Två fina Arabiska fullblod i färgerna Sabiano och Brun och en vacker vit Selle Francais har kommit till vår kära ö. Du hittar dem i Valedale och i Silverglades hästsportcenter.

Vilka skönheter!

Häststylist:
- En ny frisyr till de Arabiska fullbloden finns nu hos Häststylisterna på Jorvik. Häststylisternas butik har också fått sig ett ordentligt lyft och du kan nu se din hästs nya frisering i fler kameravinklar. Rid dit och kolla vilken frisyr ditt Arabiska fullblod passar bäst i!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
______________________________________________________________________________________

Min reaktion: ".............................................. Jag slutar spela...."

Men det vet vi allihoppa att det tyvärr inte kommer hända! Uppdateringarna har varit lite halvkassa nu under en längre tid. Visst, ja man kan inte alltid få något som man vill ha hela tiden. Men jag menar ett lopp? Det skulle i alla fall vara roligt ett par dagar. Araberna intresserar mig inte, inte den starthästliknande hästen heller. 

Jag vill hitta Starshine, eller Lisa eller Ann tror jag dom kalla henne på sso. Jag vill ha dom där roliga meningsfulla uppdragen som inte tar slut samma dag. Snälla sso gör mig inte besviken en gång till..
Namn:


Din mejl: (Bara jag som ser)


Din blogg:


Kommentar:


Komma ihåg dig?