Jag råååååkade

När jag har tråkigt på sso brukar jag hitta på olika saker för att underhålla mig själv. Det brukar oftast innebära att ta mig så långt utanför den färgade delen av kartan som möjligt, eller att klättra så högt jag kan - över allt.

Sen södra öppna har jag försökt kolla in de stängda områderna utan att faktiskt ta mig in. Men det är inte alltid så lätt när man kan ta sig in hur enkelt som helst. Dom praktiskt taget ber om att jag bara ska glida ner för den stenen eller bara kliva runt den där kanten...

Men jag blir alltid lika rädd för texten som kommer upp när man råkat, notera råkat, ramla ner i ett stängt område. Den hotar ju med avstängning och det är inte något jag känner mig redo för att uppleva. 

Första gången den visade sig för mig blev jag vädligt rädd och trodde att nästa gång var det kört. Men sen råkade jag ramla ner på ett annat ställe och fick upp samma varning igen. Jag har råkat ramla ner på lite fler ställen efter det, men än så länge har jag inte blivit avstäng. Kör på lite russian roulette med teamet känner jag. 

Vem vet, nästa gång kanske det händer. Någon som vet om nått fall där någon faktiskt har blivit avstäng för intrång i stängt område?


 
Postat av: Allison Goldknight
2014-02-25 / 18:31:56

Kanske att de räknar x antal försök per dag typ :)

Svar: Vi får hoppas, annars ligger jag illa till ;)
fluffyfighter.blogg.se


Postat av: Julia Snowheart
2014-02-28 / 11:43:55

Jag har mejlat och frågat, och dem sa att man inte blir avstängd :)

Svar: Åh, va skönt! Det gjorde min dag typ :D
fluffyfighter.blogg.se


Namn:


Din mejl: (Bara jag som ser)


Din blogg:


Kommentar:


Komma ihåg dig?