Jag kom i mål!

På klubbens begäran blev det VDC efter eventet idag. Jag den lilla novisen på champ var något mot det förslaget med lät mig dras med.Som vanligt kastades jag in i grupp 1, suck. Red också min lvl 6 gås och hade dåliga förutsättnignar för att ens ta mig över ett hinder.

Mitt mål var att ta mig över två hinder och sen hade jag vart nöjd. Men kan stolt medela att jag tog mig runt HELA banan! Satt där hela tiden med tanken, "Åh, herregud, händer det här verkligen?!" 

Haha, kan tänka mig att ni skakar på huvudet nu och säkerligen tycker att jag är hypad över inget. Men för mig är det här stort, it's amazing! Jag typ dör!


Har doc ingen bild att visa upp. Mina multitaskingskills fungerar inte under champ ;)

 
Namn:


Din mejl: (Bara jag som ser)


Din blogg:


Kommentar:


Komma ihåg dig?