Gåsen behöver outfits

Jag köpte ju gåsen i onsdags och ångrar inte alls mitt köp. Hade sagt länge att när det kom andra färger till araberna så skulle jag köpa en. Inte för att jag inte tycker om de andra. Utan bara att det är kul med något nytt. Så Gåsen hamnade i mitt stall och han är jätte söt. Men.
VAD FAN SKA HAN HA FÖR OUTFIT?!

Jag vet inte. Ska han ha färger? Några speciella eller bara det jag hittar i garderoben? Randigt eller rutigt, får man korsa dom? Benlindor eller inte? Får en grå häst ha en grå outfit? Jag vet inte, jag vet inte, jag vet inte..!

Det här händer mig varje gång jag köper en ny häst. En av de anledningar till varför jag bara äger 4 st totalt. Jag har svårt att vänja om mig och det känns bara fel med outfits. Typ den är för tråkig, för prålig, snobbig, slappig osv. 

Kan inte ens fatta att jag sitter och skriver det här inlägget. Snacka om i-landsproblem. Nåja, vi får se hur det går med outfitsen i framtiden. Just nu är jag svart och grå. Det får duga. För tillfället...
 
Postat av: Azzurra Eastwood
URL: http://www.twitter.com/AzzurraEastwood 2014-02-03 / 21:29:04

Mörkrött är jättefint till den araben, och mörkblått ^^

Svar: Ska tänka på det nästa gång jag slänger ihop en outfit till honom :)
fluffyfighter.blogg.se


Namn:


Din mejl: (Bara jag som ser)


Din blogg:


Kommentar:


Komma ihåg dig?