Förhoppningar

Imorgon är det onsdag. En av de bästa dagarna inom sso världen. Har sett många som kommenterar på det utbygda försäljningstallet i VG. De tror att vi ska få nya hästar och det hade verkligen vart trevligt. Men det jag verkligen vill ha imorgon- det är en terrängbana i gröndal. För några uppdateringar sen gjordes miljön om där inne och allting tyder på att det kommer bli ett lopp där. Jag vill ha det nu, imorgon går också bra, men gärna nu ;)

Har doc funderat på vilken svårighet det kommer vara på den banan. Om man jämför mot de andra tre loppen som finns i JS så är ju de relativt lätta. Södra är ju också ett lvl 4 och uppåt område så det tyder ju också på att det blir ett någolunda enkelt lopp. 
Men om man då ser till miljön i gröndal, det är träd överallt - om det inte är träd är det buskar, eller stenar. Det finns knappt plats att röra på sig och man måste ha mycket fokus på spelet när man springer igenom där. Så det talar ju för ett lite mer avacerat lopp. 

Så jag håller tummarna för ett nytt lopp imorgon. Men kan nöja mig med berättelseuppdrag ;)
 
Namn:


Din mejl: (Bara jag som ser)


Din blogg:


Kommentar:


Komma ihåg dig?