Discogrotta

Något jag önskar skulle komma till sso är en klubb som ligger under marken. Med lite av ett underground tema. Skulle vilja att man fick gå igenom en tunnel så att det inte fanns en enda chans att se dagsljuset där nere. Ungefär som den här tunneln i Demascusgruvan, fast man gör den mycket längre och rökigare. Det ska kännas som man är påväg till en helt annan verklighet.
När man har paserat den långa tunneln så kommer man ut i en större och öppnare del. Där skulle jag vilja ha bås längs väggarna. Biljardbord och ett dansgolv. Gärna andra minispel som man kan spela med varandra.
Dansgolvet skulle gärna få vara fyllt med rök så man inte riktigt ser sina egna fötter. Jag vill inte heller ha lika mycket blinkande och byte av färger nere i grottklubben. Utan där kan man köra på massor med mörka färger och några strålkastare som sätter färg på stället.
Skulle gärna visat bättre med bilderna men har enbart paint på min dator. Kan säga att det programet och jag går inte ihop. ;)
 
 
 
Namn:


Din mejl: (Bara jag som ser)


Din blogg:


Kommentar:


Komma ihåg dig?