Det är väldigt mycket nu

Jag har 7 skoldagar kvar. Sen går jag ut gymnasiet. Sen ska jag bli vuxen, skaffa jobb, lägenhet, i en framtid barn!? Ja som ni ser är det ganska stor press just nu. Det tär på en att bli vuxen, det är så mycket som måste fixas, vara perfekt. Allt händer på en och samma gång, på det hela har jag 1 häst, om två veckor kommer jag tillfälligt ha 2 hästar. Det är sjukt!


Men bara 7 skoldagar kvar? Det är ju bara april! Jajamen mina kära, 7 skoldagar kvar. Det roliga i det hela är att dom 7 skoldagarna egentligen bara är 3, för de andra är sista tiden i skolan.. sen studenten. Jag har absolut inte tid för sso, eller bloggen. Det är knappt så jag har tid övers åt hästen! 

Det är såhär att jag har lov nu och hela nästa vecka, om 2 veckor har jag min sista skolvecka. Då ska allt vara klart. Jag har plugg upp till öronen, ca 13 uppsatser och ungefär lika många prov, till och med fler tror jag. Tror ni jag är stressad? 

Som om inte den här pressen vore nog så ska jag ut på praktik veckan efter när allt ska in. 5 veckor, jag har 5 veckor på mig att bevisa att jag är kung, underbar, supersnäll, jätte bra arbetsförmåga, ja allt ska visas så dom kanske anställer mig, kanske. Om dom inte gör det, då är det kört, då måste jag söka jobb för att få klar min lärlingstid, när den är klar. Alltså om ett år, då kan jag andas ut. Då kan jag börja leva ordentligt för då är jag klar. All slit kommer vara värt det i slutändan. För jag kommer jobba med det jag älskar, jag kommer trivas. Men fram till den dagen kommer jag leva i ett helvete, för allt står på spel. 

Så nej, jag kommer inte spela sso, än mindre blogga. Min skola är viktigast, lika viktig som min häst. Sen långt där nere på listan, så långt ner att det inte ens finns på världskartan, där ligger sso! I'll be back, someday.


Over and out.
 
Postat av: Dextra Nightstorm
URL: http://dextrastarstable.blogg.se/ 2014-05-03 / 04:06:12

Önskar dig all lycka <3

Svar: Tack du! <3
fluffyfighter.blogg.se


Namn:


Din mejl: (Bara jag som ser)


Din blogg:


Kommentar:


Komma ihåg dig?