Onsdagsuppdatering! - Jul, jul, strålande jul.

_________________________________________________________________________________________________________________

Jo jag ska ju inte säga att nått är fel, hehe uppdrag ♥ Och jag kan ju inte säga att "samlings"idén är någe tokig den heller, älskar det! Det blev liksom helt plötsligt lite kul att logga in - tills jag började med dagens fiskeuppdrag haha! Men men, populär med vanliga fiskeklubben nu! Så ja det här gillar jag, är dock väldigt besviken på att vi måste vänta på snön. Men det blir väl förståeligt med tanke på att dom måste fixa det hyffsat bra över SB nu också! 

Läst runt på dom som varit med tidigare vintrar(spelade själv nån dag i vintras) och jag håller med dom om att snön inte var så himlans bra, så det kanske är därför det dröjer! Behöver ju inte vara för den anledningen jag tror ;) Men i alla fall så gillade jag dagens uppdatering men helt ärligt, det var ju ingen ny fiskefraktion så hur kan man inte tycka bra om den? Haha! ;)
Namn:


Din mejl: (Bara jag som ser)


Din blogg:


Kommentar:


Komma ihåg dig?