Julyra!

Jag menar kom igen, det är inte jul än - första advent har inte ens varit haha!

Ganska intressant och logga in och läsa globala just nu "God Jul" och "Merry Christmas" är två otroligt vanliga .. typ meningar just nu. Det är nästan lika illa som att gå in på en affär och se dom plocka upp julsaker i augusti.. Detta har hänt mig, men i oktober, då hette det "men kom igen, det har inte ens vart halloween än" medans det nu för min del heter "MEN kom IGEN, det har ju inte ens varit första advent än". 

Haha sen är det här min åsikt, men jag anser att man säger inte god jul först man går sista dagen i skolan inför jullovet - då är det okej att börja säga god jul. Eller ja runt den 18 om man köper julklappar haha! Man måste ju vara lite trevlig mot dom som jobbar ;) Men att säga god jul den 27 november det är liksom nästan en hel månad kvar haha! Eller ja en hel månad -3 dagar! Men sen är tack och lov alla olika, jag menar tänk om hela jorden vore som mig.. Då hade den varit .. Ganska bra! *skämt åsidor* 

Nej men helt ärligt, av den här anledningen så tycker jag att dom satte in julsakerna för tidigt, dom kunde väntat till efter första advent, jag menar - det är inte jul än. Jag har inte ens haft min första snö än xd tror jag i alla fall .. hm?
Namn:


Din mejl: (Bara jag som ser)


Din blogg:


Kommentar:


Komma ihåg dig?