Välkommen hem Airspirit! [Arissa]


Lyckan var enorm när jag hittade den här tjejen, enorm! Min älskade vän, min fina älskade vän! Orden räcker inte till! Arissa står mig nära hjärtat, hon äter som en ponny, är lika lat och envis som en sådan också. Men hon har ett hjärta av guld, skulle aldrig göra en fluga förnäm. 

Arissa är ett allroundsto på 8 år med lite mer inriktning mot dressyr, hon är ingen hoppstjärna och har aldrig hoppat över en meter med ryttare. Men med tanke på hur mycket hon betyder för mig spelar det ingen roll, hon är min stjärna i vilket fall som helst!

 
Våran IRL historia
Arissa är min medryttarhäst irl, mitt ljus, min bästa vän, min stjärna. Hon är min rehabhäst efter att jag ramlade av och bröt benet. I somras trodde jag aldrig att jag skulle sitta på hästryggen igen, än mindre rida på riktigt. Men det gör jag! Det är en lång resa, en hård, kantig och bucklig resa. Ett steg bak, två steg fram. Men hon ligger varmt om mitt hjärta den här tjejen. Skulle aldrig kommit såhär långt utan henne!
Namn:


Din mejl: (Bara jag som ser)


Din blogg:


Kommentar:


Komma ihåg dig?