Uppdaterad outfit!

Som ni vet så är jag en sån som gärna använder en outfit under en längre period när jag verkligne fastnar för någon. Och så har jag samma outfit på alla hästar, inte som många andra som har en outfit per häst. Jag har massor och väljer och brakar jag ;)
 
Så jag kände för att förnya mig lite, alltså blev det ny färg på sadel, träns, stövlar och vantar på min outfit.. Den blev väldigt ljus vill jag lova! Men jag gillar den, har dock ingen lösning på stövlarna än. Vill inte ha vita, men vill absolut inte ha svarta. Kanske ska köpa in de vita med en blå rand..? Tåls att tänka på!
Postat av: Amanda Lightfield♥
URL: http://snowgaze.blogg.se 2013-12-20 / 05:08:29

Spara bilder i .png för bättre kvalité ♥

Svar: Jag brukade spara för web och i .png, men är för lat ehe! Det går fortare såhär c: ♥
fluffyfighter.blogg.se


Namn:


Din mejl: (Bara jag som ser)


Din blogg:


Kommentar:


Komma ihåg dig?