Hjulen på bussen snurrar runt runt runt....

Jag är ute och "reser" igen nu. Mellanlandade hos Tuva för att sova där en natt, för att sedan åka 7 timmar med buss till Norge. Hoppas på en tom buss utan massa skrikande småbarn och att mitt favoritsäte är ledigt. Att ha internet och el hade ju inte heller vart fel. 

Sso och bluggen kommer därför bli lite lidande från min sida, men ska förska uppdatera så Tuva inte behöver göra allt själv. 

Men tills dess passar jag på att säga: Hjulen på bussen snurrar runt, runt, runt, runt, runt, runt, runt, runt, runt.
Hjulen på bussen snurrar runt, runt, runt, runt, runt, runt, runt, runt, runt.
Genom hela staden.

Fönsterna på bussen dom går upp och ner, upp och ner, upp och ner
Fönsterna på bussen dom går upp och ner, upp och ner, upp och ner
Genom hela staden.

Dörrarna på bussen dom går ut och in, ut och in, ut och in
Dörrarna på bussen dom går ut och in, ut och in, ut och in
Genom hela staden.

Torkarna på bussen säger svisch, svisch, svisch, svisch, svisch, svisch, svisch, svisch, svisch
Torkarna på bussen säger svisch, svisch, svisch, svisch, svisch, svisch, svisch, svisch, svisch Genom hela staden.

 
 
Namn:


Din mejl: (Bara jag som ser)


Din blogg:


Kommentar:


Komma ihåg dig?