2 dagar till..!

Japp, 2 dagar till, sen är jag tillbaka i min normala rutin. Har vart ute på olika "äventyr" väldigt länge nu och hinner inte med sso alls. Inte för att jag klagar för jag har haft det roligt, men det ska bli skönt att komma tillbaka till vardagen. OCH min säng är underbar! Vill aldrig, aldrig, aldrig lämna den igen.

Ligger förövrigt 2 dagar efter på ryktes grejen så jag har inte fått tävlingen :(
Åtmindstonde hoppas jag att det bara är två dagar... 


Slänger in en bild så det inte blir så tomt ;)
 
 
 
Postat av: Ida Silverrock
URL: http://horseheart.bloggo.nu 2014-03-04 / 18:08:17

Hej!

Skulle ni kunna hjälpa mig med designen? :D

Svar: Hejsan!
Tyvärr så har inte jag tid att hjälpa andra med deras designer då jag har för mycket själv och 2 st bloggar som ska underhållas. Så hinner knappt med mina egna tyvärr! /Tuva
fluffyfighter.blogg.se


Namn:


Din mejl: (Bara jag som ser)


Din blogg:


Kommentar:


Komma ihåg dig?