My dirty little secrets

När jag började spela sso ansåg jag att det var ett spel för småungar. Det var inget som jag hade planerat att fastna vid. Jag sa en massa saker som jag får äta upp nu idag.
 
Jag "lovade" att aldrig köpa rosetter och benlindor. Anledningen var för att de inte gav något i färdigheter och var onödigt dyra. Men... Jag använder nästan alltid benlindor till mina outfits och jag rider inte ens barbacka utan en svansrosett..

Jag skulle inte heller köpa husdjur av exakt samma anlednign. Well, jag äger en kanin. Även om jag inte rider runt och visar upp den längre så finns den i mitt stall.

Jag skulle aldrig och då menar jag aldrig gå med i en klubb. He... Säger bara inga komentarer...

Och den värsta av dom alla. Jag skulle defintivt inte blogga. Tyckte det var onödigt att blogga i huvudtaget och om ett spel - låt oss säga att jag inte var särklillt intresserad av den iden. Vet inte riktigt varför jag började med bloggningen. Men det är faktiskt väldigt kul att göra det. Dela med sig av idéer, skriva dampinlägg och bara vara en del av "samhället" bakom sso.
Så jag smyger lite diskret här i från... Medans ni fortfarande skrattar åt mig och min stora mun ;)
 
Lovar att bloggningen garanterat var mitt fel ;)
Namn:


Din mejl: (Bara jag som ser)


Din blogg:


Kommentar:


Komma ihåg dig?