Jag är tillbaka, typ..

Efter en sjujäkla vecka så är jag tillbaka. Jag är totalt dunderförkyld, borttappade busskort - allmänt stressad över det och har en del andra grejer som har slagit in till att jag varit lite halvnere, men det är absolut inget jag kommer dela med mig till er av! Att uppdateringen på sso bara var ren crap(enligt mig) igen gjorde väl inte sso-suget något bättre.

Har hur som haver haft fullt upp sen i torsdags. Har varit hos mormor och träffat min älskade lilla kusinvitamin som haft influensa, öroninflammation och sprucken trumhinna pga inflammationen. Sen så självklart kollat läget med morfar, jag är fortfarande nojig och vill att han helst ska ligga still 24 timmar om dygnet. Men min morfar börjar faktiskt bli bra.. Jag dock kommer aldrig släppa det, får klumpar i magen varje gång han sätter sig i en bil. 

Sen träffade jag moster, har gått långpromenad, varit i stallet och haft allmänt mys! En hel helg av kvalitétstid med min älskade familj! Och som körsbäret på moset så har jag ju fortfarande helg imorgon!

Vet ni vad? Jag älskar måndagar! Däremot så hatar jag tisdagar, börja 8 liksom urgh! Vi hörs nog av snart!
Namn:


Din mejl: (Bara jag som ser)


Din blogg:


Kommentar:


Komma ihåg dig?