Lite frågor och svar.

Otroligt nog kollar folk in här och tänkte att jag skulle svara på några frågor som dyker upp både här och på sso.
OBS! Detta inlägg kommer läggas in som en länk i menyn och uppdateras tills allt är helt klart för alla.
 
Står du och Nell fortfarande nära varandra?
Att denna frågan ens kommer på tal gör att jag skäms, jag menar hallå? Bästa vänner står bakom varandra alltid, no matter what! Det bör ni lära er om livet, det finns få personer som man kan verkligen lita på alltid. Nellie är en av dom, en av dom få personer som aldrig kommer hugga mig i ryggen. Jag skulle kunna döda och jag vet att hon alltid kommer finnas där för mig, genom alla tuffa tider, genom alla svåra val. Hon finns alltid där och gör mitt liv bra, lyser upp min mörka tillvaro och när allt går åt skogen, då kan jag åka dit. 

För någon vecka sedan(när det här blev skrivet) så hade jag sånna problem att jag flydde. Jag har dragit förr, vänt ryggen till - men jag har aldrig flytt från nån eller något i hela mitt liv. Jag har bara gått därifrån. Det tog mig ca 2-3 timmar senare sen var jag där. I dalarna. Hemma i tryggheten, i sängen som är min, men ändå inte min. Det enda stället där jag vet att jag alltid är trygg. Så lär er de, de få personerna som står bakom er vad ni än gör, hur ni än beter er och hur ni än hanterar en situation håll fast i den personen. För den personen som alltid finns där är den enda personen du alltid kan lita på. Det tog mig 8 år att inse det. Men hon är min bästa vän och vi kommer alltid stötta varandra och idag vet jag att inget kan slita oss isär. 

Varför böt du gubbe?
För att jag kände att det behövdes, jag saknar guldtuvan varje dag - var så nöjd över det namnet. Så det är inget som säger att jag stannar på Westlord, tyvärr. Men ändras nått så byter jag ju till min gamla. Men jag känner inte för det. Det enda jag saknar är en frieser. Men nu svamlar jag. Jag böt för att jag kände ångest när jag loggade in, det var liksom inte kul att spela och det var bara Nellie, Hanna och Frida som jag sa att jag böt till. Efter ett tag fick ju fler reda på det självklart! Men nu är det roligt att spela igen ;)

Vad hände med FE?
FE kommer föralltid finnas i min ägo, jag loggar in lite då och då på Goldvalley och kollar post +rör gubben för att klubben inte ska försvinna. Den kommer däremot alltid vara tom.

Vad är du med i för klubb nu?
Planen var att jag skulle glida solo ett tag, men eftersom ssoteamet inte fixade min idé så blev det inget av det. Hade idén att man skulle kunna klicka i en ruta om man inte vill ha klubbförfrågningar. Så jag skapade Silver Feathers - där ni hittar både mig och Nellie - för att slippa dessa miljontals klubbförfrågningar i minuten. SF tar inte emot medlemmar. 
 
Varför valde du att vara "hemlig" sålänge?
För att jag ville få tillbaka det underbara suget till sso. För att jag inte ville ha en full brevlåda, för att jag inte ville ha en massa personer som skrev till mig, frågade mig om min klubb, gick på mig osv. Och delvis för att jag började rida världens underbaraste varelse, riskornet! Och eftersom stallet tar upp tid så kände jag att jag inte hade tid för mer än uppdrag ..

Saknar du inte Nallen, dina hästar och dina kläder?
Mina kläder, min utrustning saknar jag enormt. Men nej jag saknar inte Nallen, Calle, Äpplet, ponnysarna .. Jag saknar bara min Frass. 
 
Kommer du starta upp SF?
Njae. Som det ser ut nu, nej. Men jag har grunden redo ifall att jag gör det. Men vid den stunden är det 18 års gräns på klubben - bortsett från mina vänner som är yngre och en maxgräns på 15 medlemmar. Inte en endaste chans att jag utsätter mig själv eller andra medlemmar för det som kan hända i stora klubbar igen. Nära och kära ja, men inga andra.
 
Vad hände med Nellie?
Hon pluggar, pluggar, spelar, pluggar, skiter, äter och sover. Typ. Nejdå hon finns ju självklart klar och kanske skriver nån gång ibland ;) Men det ska hon göra för att hon vill inte för att hon måste haha!
 
Vad hände med Tess?
Såvitt jag vet så mår hon bra. Vet inte om hon spelar sso längre så henne får ni faktiskt söka upp själva. Jag trodde aldrig att en person som stod mig så nära hjärtat skulle bli en person som jag i stort sätt aldrig pratar med. Jag spottar inte längre när nån pratar om henne, men det finns en risk till att det aldrig kommer bli riktigt bra, tyvärr. Vilket är synd för som skrivet, hon var en av de få personer(Läs endast nellie och hanni) som tagit sig in i mitt liv och fått en plats i mitt hjärta.

Saknar du FE och medlemmarna?
Till viss del ja, jag saknar absolut inte allt för det är inte lätt att ha en stor klubb och jag ger cred till dom som äger sso's största klubbar. Men jag saknar ju humorn, jag saknar att prata med folk, jag saknar att umgås och allt sånt, ibland. Så många gånger som det är så skönt att logga in och allt är knäpptyst. Men jag saknar inte problemen, jag saknar inte negativiteten och absolut inte "mycket snack och lite verkstad"-stilen. Alltså jag saknar inte folk som säger att det ska bättras - vi ska hålla ihop och så bara skiter dom i det. 
Namn:


Din mejl: (Bara jag som ser)


Din blogg:


Kommentar:


Komma ihåg dig?