Funderar på att starta upp SF ....

Inte för att ha en klubb, lite för att lära känna nytt folk, men absolut mest för att få hålla event! Har så mycket idéer och inte kunna göra nått av det!

Egentligen så vill jag ju ha en klubb som har ett "fluffigt" namn så att säga.. Gillar ju seriösa namn, Field Eagles, Silver Feathers, The Bullets och liknande men jag vill då ha typ Ninja Turtles(vet att ninja inte finns ;)) eller typ Rainbow Ponies eller Bunny Bombs eller nått så där roligt haha! Men jag är rädd att det bara är en period och då vill jag ju inte förlora SF liksom. 

Men för att kunna starta upp SF så är det mycket kvar att göra, så det kommer inte hända på ett tag - om det ens händer. Ska diskuteras med Nellie, så kommer vi nog fram till något, som alltid!
Namn:


Din mejl: (Bara jag som ser)


Din blogg:


Kommentar:


Komma ihåg dig?