Folk börjar tröttna

Jag ser det bland många av mina vänner, sso är inte roligt längre. Till viss del kan jag faktiskt hålla med, det börjar bli tråkigt med dessa dagliga. Även om SB är kul så börjar det bli old news, tyvärr. 
 
Personligen kommer jag inte sluta spela, kanske spela mindre men inte sluta. Men jag börjar hålla med dom när dom kommer med ryktesuppdrag efter ryktesuppdrag. Det är inte roligt att göra samma sak varenda dag. Eller liknande, det är inte kul att ställa sig och fiska, varje dag. Och att dom skaffa två fiskefraktioner, där håller jag med Alicia lite - det är som att ha två valedalefraktioner. Att dom satte in en till fiskeklubb är inget jag förstår, hur många hatar inte att fiska liksom? Det är kul första två veckorna, max, sen är det så tråkigt att man helst inte gör det - tyvärr. 
Namn:


Din mejl: (Bara jag som ser)


Din blogg:


Kommentar:


Komma ihåg dig?