Sidekick sökes!

Sprid gärna runt detta! Detta inlägg kommer vara överst ett tag ;)
 
Jajamen mina kära, nu är det dags att starta upp Silver Feathers.. Vilket betyder att jag behöver hjälp. Nellie finns ju, men eftersom hon inte alltid är aktiv så behöver vi en till som kan hjälpa mig att styra och ställa, hålla event osv. Alltså letar jag efter en person som klarar av det här.

Jag letar efter dig som:
Är 14 år eller äldre - annars otroligt mogen för din ålder.
Kan sätta spelet och klubben ganska högt - din närvaro behövs då verkligen. 
Är kreativ och har mycket idéer till kuligheter till klubben. 

Om det här stämmer in på dig och du vill hjälpa mig att starta upp min klubb så mejla mig på sso. Alla kommentarer här läses men jag vill ha allt samlat på spelet. Så tänk efter om du kan ta det här ansvaret och hör sen av dig till mig :D Alltså mejla till Tuva Westlord ;)
Postat av: VENDELA SWEETSTAR
URL: http://stormwinner.blogg.se 2013-12-08 / 15:51:57

Jag kan hjälpa till! Vissa kvällar kan jag tas som en omogen liten unge, men jag är väldigt mogen för min ålder! (10. Skulle du vilja veta mer så kan du maila: [email protected]! Mvh. Vendela


Namn:


Din mejl: (Bara jag som ser)


Din blogg:


Kommentar:


Komma ihåg dig?