En ny Braveboy?

De som har följt mig tidigare vet ju att jag hade min skimmelponny Braveboy och Bravvan stod mig ganska nära hjärtat faktiskt, jag älskade den ponnyn! Men även om ponnysarna är söta så är dom sega, otroligt sega och jag rider ju nästan aldrig ponnyn jag har nu. Även om jag är totalkär i Hotspot också. Så min plan är att köpa en skimmelarab vid namn Braveboy, jag älskar namnet det är så fint! Men samtidigt vet jag inte, för det låter ju verkligen som en ponny.

Men en skimmelarab kommer nog hamna i mitt stall.. Det är ju dock ekonomiskare att köpa en arab och en ponny - eftersom jag ska köpa en Arissa också ;)

Hittade denna person med hennes vita arab som jag stalkade lite för att få en bra bild.. Men varenda gång jag stog bra så sprang hon ifrån mig :( Fick dock den här, sadeln är vit och schabraket svart och tyckte den outfiten passade asbra på den! Kan det bli en Braveboy av en såndär? Eller något annat och kommer en riktig Braveboy in i mitt stall en annan gång när jag är miljonär?
Namn:


Din mejl: (Bara jag som ser)


Din blogg:


Kommentar:


Komma ihåg dig?