En gång en örn, alltid en örn ♥

[till kycklingarna]
Alltså, julen suger apa. Jag är ensam, dunderförkyld, det spöregnar och jag får ingen fransk bulldog. Och på det hela är min gran typ nå .. bambuliknande pinnar(Med mina ord - RIS) som vi satt lite glitter, fyra kulor och en stjärna på. Sicken julgran. Det är klappar under den i alla fall. 
 
 
Men hela min dag är gjord av småsaker. Som t ex att folk berömmer mig för hur långt jag tagit mig i min ridning. Vet inte om alla håller koll på det, men jag ramla av och bröt benet i mars. Jag har länge varit livrädd, höll på att skita på mig många gånger när jag började rida igen. För ca 2 veckor sen galoppa jag för första gången sen olyckan. Igår gjorde jag det bara för att, det gick så jävla bra! Jag får beröm för det här, det är otroligt, jag är så stolt över mig själv och så lycklig över att jag får rida Arissa. 
 
Igår så fick jag en julklapp, klappen i sig spelar ingen roll - den är inte viktig. Det är orden på dom som värmde så innerligt att jag svävade på moln hela dagen igår. Och för att jag galoppa bara för att såklart ;)
 
Idag så skriver en gammal örn till mig, från sitt nya konto till mitt nya. Orden "En gång en örn, alltid en örn!" värmer just nu mitt hjärta. För jag vet att nånstans i allt kaos så gjorde jag rätt. Nånstans i alla tänkar, alla ångest attacker, alla skuldkänsor, alla mordiska tänkar, all rädsla, nånstan i all den där skiten så gjorde jag rätt. Jag gjorde nått som betyder nått. Jag kunde inte ha önskat mig en bättre jul! Däremot skulle det ju sitta fint att vara samlad hela familjen och ha snö på tomten. Tur att mamma slutar jobba nån gång ..

Ibland saknar jag er, många gånger om dagen saknar jag er. Mina kycklingar, vad som än gick fel, var det än gick fel. Jag älskar er, en gång en örn, alltid en örn. God Jul mina fina! ♥
Namn:


Din mejl: (Bara jag som ser)


Din blogg:


Kommentar:


Komma ihåg dig?