Snart ett år sen ..

Kan ni tänka er vad tiden går? Här sitter jag, snart ett år senare och insett hur mycket jag har försökt komma tillbaka men misslyckats. Återigen har jag ramlat in på sso och tycker det är roligt igen, ja faktiskt jag kräks inte över att levla, jag har roligt när jag är inloggad. 
 
Men istället så hann livet ikapp, ibland önskar jag nästan att jag kunde fortsätta gå i skolan och skolka varenda onsdag(rekommenderas ej, det reflekterades grovt på mina betyg). Men istället står jag har med jobb, snart egen lägenhet, pojkvän/sambo och katt några veckor efter inflyttet på lägenhet. Helt plötsligt blev mitt liv så enormt seriöst. Men nu har jag lite tid över, lite ork och framförallt ingen som håller mig tillbaka. Jag älskar min töntiga sida och det är den delen av mig som alltid älskat sso. 
 
Jag springer runt på sso lite då och då, kom fram och säg hej om ni minns mig! Puss och kram sötnosar som fortfarande kikar in här!
Namn:


Din mejl: (Bara jag som ser)


Din blogg:


Kommentar:


Komma ihåg dig?