Tavlorna i biblioteket

Det var väldigt länge sedan jag var in i vingårdens biblioteket så gick in där. Jag la märke till tavlorna och började fundera. Finns någon av de plaserna i sso eller är det kanske något som kommer komma?

Här ser vi en gård ute på en klippa med staket runt omkring. Vet att det här defintivt inte finns på sso, men hur coolt vore det inte om det fanns på något av de stänga områderna? Gillar verkligen miljön på den där bilden.
 

Här är en väldigt suddig bild, typ som en sneak peak. Vet inte riktigt om det finns någon liknande plats nu, men gissar på att det skulle kunna vara något från Dino dalen? Det jag tycker mig se är höga klippor, en fors och grästäckta klippblock, samt ett och annat träd.
 

Den här bilden vet jag inte riktigt vad den ska gestalta. De två stenarna ser ju ut att tillhöra gröndal. Kanske är det gröndal i en framtida dystopi när träden blivit förhäxade och jorvik är påväg under? Haha nejdå, men bilden är lite kuslig. 


Vad tror ni? Sitter jag och spånar på något helt onödig eller kan det kanske vara olika platser på sso? Känns ju dumt om de skapar bilder, främst den första, för att sedan inte få använda dem i någon större utsträckning? Hoppas i alla fall att det blir något mer av dem än tavlor i biblioteket.

Jag är också nyfiken, mest på tavlan i mitten. Jag vill veta mer vart den där luftbalongstypen tog vägen, varför han åkte dit och speciellt kommer vi se honom igen? /T
Namn:


Din mejl: (Bara jag som ser)


Din blogg:


Kommentar:


Komma ihåg dig?