Shopparna borde ha namn

 
En ganska vanlig fråga jag hör på sso är "vart har du köpt den där tröjan?". Får jag den frågan är mitt svar, "Öhm, kommer inte ihåg. Det var så länge sedan." 

Ibland kan man ju via namnet på plagget lista ut ungefär vartifrån utrustingen eller plagget är köpt. Men inte alltid, och det är svårt att komma ihåg när man har hela garderoben full av kläder. Därför skulle jag vilja att varje shopp, eller alla shoppar i en stad, får ett namn som står i beskrivningen. Typ om man har köpt ett par byxor i VD så står det, "Plats Valedale."


Försökt förklara vad jag menar med mina awsome photoshop kunskaper. Fick fråga Tuva hur man beskärde en bild xD Har doc kunnat det pogrammet förut, men allt jag lärt mig är bortblåst. Får leka lite och se om det kommer tillbaka. 
Namn:


Din mejl: (Bara jag som ser)


Din blogg:


Kommentar:


Komma ihåg dig?