Oaktivt, vi är påväg tillbaka!

Från och med söndag kväll eller måndag så kommer vi tillbaka i normal takt. Vi kan inte riktigt sätta oss ner och varken spela eller blogga - jag har hunnit med dagsutmaningen fram till igår. Men är man här så måste man ju umgås med Nells familj samt shoppa lite - hej och hejdå mitt kära studiebidrag.. Men en batman tröja rikare och tre nagellack .. lite ny färg i håret och smink .. helt nödvändiga grejer! ;) 
 
Här där vi bor så har dom H&M dådå och den affären har liksom en .. "retro" hörna där jag hittar massor med batman grejer! Har numer två tights(likadana då ena börjar gå åt skogen), två olika tröjor och var påväg att köpa ett par till tights som var lite annorlunda samt en till tröja och en tjocktröja .. Men det är trots allt bara pyjamas för mig så ;)
 
För er som inte visste det så älskar jag batman grejer, lever i dom när jag inte ska va anständig! Men åter till saken, vi kommer tillbaka!
Namn:


Din mejl: (Bara jag som ser)


Din blogg:


Kommentar:


Komma ihåg dig?