Jag finner inte ord.

När jag loggade in efter att ha kollat klart på The Blacklist så var klubben uppe i varv över dessa färjor. Fick en strimma av hopp och tänkte att det kanske är värt att fixa så att man kan prova själv. Sprang runt för att fixa det ..
 
Väntade snällt in en färja, det började bra, sen kom den där kartan upp och jag satt och hörde ekot i huvudet. Väl i land var min tanke "Vad är det här för skit och hur kan man vara uppspelt över det?" Sen tog jag mitt pick pack därifrån och började springa igen. Nej fy i hela fanders då kunde dom gett oss sammankopplade transporter istället. Super besviken verkligen. Hade man fått se turen, ja då hade jag åkt runt hela dagarna, men det där? Nej tack, då tar jag hellre taxi, ska jag åka färja vill jag kunna njuta av turen inte sitta och svära över hur onödigt det var.
Namn:


Din mejl: (Bara jag som ser)


Din blogg:


Kommentar:


Komma ihåg dig?