Hinderbana ala Nellson

Idag var det dags för att event med dunderfjunen, efter den korta pausen på lovet. Bestämde mig därför att plåga dem, så de kommer ihåg varför de har saknat oss ;)

Dagen till ära bjöd på en hinderbana vid Baronessans galoppbana. Vi började med baklängeslopp. Lovisa stod som klar vinnare när vi andra kämpade oss tappert i mål. Jag och Tuva hade en väldans kamp på upploppet och hävdar fortfarande att jag vann över henne! ;)

Kan meddela er våra kära läsare att jag slog henne med 2 rumplängder! ;) /T
 
Sedan var det dags för slalom på betongplattan. Alex hade flyt och vann över oss andra stackare. ;)

(Ursäkta att gränssnittet är med, ibland så glömmer jag ta bort det)

Efter det var det dags för balansövningar.Och det gick ju... Bra... Eh, hehe. Blev så exhalterad så jag ramlade ner hela tiden och Alex med sitt flyt hann vinna två gånger innan jag ens tagit mig förbi första raksträckan. Där började svordomarna komma fram ;)


Nåja, kul var det I alla fall ;)

 
 
Namn:


Din mejl: (Bara jag som ser)


Din blogg:


Kommentar:


Komma ihåg dig?