Nyråslöften...

Eh, vad sa du? Hur det går med mina nyårslöften? Eh hehe...

Kände att det var dags för en update om hur jag ligger till på den fronten. Kan ju lungt sakt säga att jag satte något orimliga krav på mig själv.

Här är det jag lovade att uppfylla:
♥ Jag ska inte impulsköpa kläder som bara kommer hamna i min garderob... Om de inte är billiga dvs...
♥ Faktiskt fiska och inte bara accptera fiskeuppdragen för att sedan inte orka göra dem.
♥ Dom rosa skeenen är faktiskt irriterande och jag måste jobba på att få bort dem. 
♥ Jag ska levla klart mina hästar och inte sluta vid lvl 12 varje gång.
♥ Logga in mera regelbundet.

Såå, hur gick det då? 

Jag kan ha råkat impulsköpa ett och annat, okej okej, massor med kläder...

Jag har doc skött mig med fisket! Woho :D 

Sprickorna är fortfarande kvar. Skyller detta på att jag vart utan datormus ett par månader. Köpte en ny så jag får väl sätta igång med sprickorna.

Hästarna ligger fortfrande kvar på lvl 12 men tar ungefär en tävling i genomsnitt i veckan. Så det rör sig frammåt ;)

Den sita punkten, att logga in regelbundet. Kan jag verkligen säga att är något som jag har lyckats med. Valde att ha den punkten i listan för att jag inte hade någon spellust just då men nu är den tillbaka. Loggar in nästan varje dag nu och det är ingen press. Så härligt att spela för att jag vill och inte att jag måste.
 
Bild lånad från aftonbladet
Namn:


Din mejl: (Bara jag som ser)


Din blogg:


Kommentar:


Komma ihåg dig?