Jag och spöket gömmer oss ...

... från våran stalker! Denna personen har förföljt oss från JS till slottet, till silon, till åkrarna och sen tappa hon oss vid Steve, MOHAHAHAHAHA ! (a)


Postat av: Filippa
URL: http://Starstablefiree.blogg.se 2014-01-20 / 20:27:27

Hej vad heter koden du ändrsr för stt byts header? hur gör du din design? taksam för hjälp.

en annan jag fråga svarade att jag skulle googla men jag fick inte något där, hjälp.

Svar: Hallå! Det är helt olika från kodmall till kodmall, men oftast så står det HEADER på något vis. Det är url koden som ska ändras(alltså länken till själva bilden). Jag använder mig just nu av photoshop cs4, men tror man kan ladda ner gimp gratis. Jag har dock aldrig använt det själv, men hört att det ska vara bra.

Jag rekommenderar dig att läsa mer på designadinblogg.se om du har just blogg.se!
Kram!
fluffyfighter.blogg.se


Namn:


Din mejl: (Bara jag som ser)


Din blogg:


Kommentar:


Komma ihåg dig?