Ursäkta min frånvaro!

Har gjort för mycket för att ens orkar blogga i helgen, knappt varit inne på sso. Jag har bl a förstört en gräsmatta med bil och ja jag har väldigt mycket ångest, det är INTE kul - så jag förstår mig inte på alla som gör sånt .. Sen så har jag varit i stallet, hos mummo och ukki, träffat kusin+moster, sovit där, kollat igenom miljontals med disneyfilmer, varit och handlat, kollat ikea, pysslat, planerat hur jag ska fixa mitt rum .. Bara sälja skrivbord </3 och köpa in hyllor +sätta upp dom på väggen och sen massa småsaker. Har även köpt en .. pump-aktig grej som jag ska ha tvål i när jag flyttar hemifrån - den är super duper mega as jätte mycket massor med söt! En rosa gris *-* ♥
 
Ja men i alla fall, helgen har varit fullspeckad, men jag glider tillbaka snart, nu ska jag hjälpa min mor och skruva ihop vårat nya bord .. som vi ska ha i vardagsrummet ;) pöss!


Favorit i repris!

Namn:


Din mejl: (Bara jag som ser)


Din blogg:


Kommentar:


Komma ihåg dig?