Onsdagsuppdatering!

______________________________________________________________________________________

................................................................................ (hör mitt eko)


Skämt åsido, men kan meddela att jag inte är överdrivet glad över denna uppdatering. Deras, vad jag antar att dom tror, "förbättringar" i chatterna kommer bara vara att flytta ett kaos till ett annat.. Jag menar Globalt omfattar allt och alla. T ex globaluppvärmning. Den påverkar oss alla, typ .. Jag va inte så duktig i skolan.. Därav heter det Globala, alltså ska den vara det också - morr.

Men det vi nu kommer få är en sägchatt som kaosar sönder, förändringen kommer ju inte ändra på oss? Dom skulle dragit till sig min idé, eller Nells.. Eller ja det blir ju bådas men ändå.. GÖR SÅ ATT GLOBALA INTE BLINKAR OM MAN INTE SKRIVIT I DEN PÅ T EX 5 MINUTER !!! Och nej jag använde inte caps, jag använde shift, men tänk er mig skrika det asförbannad så får ni rätt effekt på de stora bokstäverna, den feta texten och dessa tre utropstäcken. Ibland önskar jag verkligen att sso läser mina inlägg. Jag älskar dom, dom har gjort det enda spelet jag spelar. Men ibland förstår jag inte alls hur dom tänker eller vad dom tänker med, tyvärr. Bläh!

Men nu från det negativa till det positiva! :D Som alla längtat efter hästön! Alla funderingar osv, en fin semester! Undrar om det kostar något? Hur som haver så kommer jag personligen inte skicka iväg någon häst, än, men den kan vara bra att ha i framtiden :D

Och kläder är ju inte uppdrag, men det är ju i alla fall kläder! ;) Och nu ska jag sluta skriva innan jag skriver en novell - tack för mig!
Namn:


Din mejl: (Bara jag som ser)


Din blogg:


Kommentar:


Komma ihåg dig?