Onsdagsuppdatering!

Hej allihopa!
Kärlekens högtid, Alla hjärtans dag, är snart här och det firar alla Jorvikbor mer än gärna. De har dekorerat, skrivit kärleksbrev och byggt speciella Alla hjärtans dag-butiker på ön i denna veckas uppdatering!

Nya uppdrag:
- När Alla hjärtans dag närmar sig så blir människor extra kärleksfulla. Prata med Postmannen Derek i Silvergladebyn och se om du kan hjälpa till att dela ut de kärlek- och vänskaps brev som invånarna på Jorvik har skrivit till varandra. Du kommer säkerligen få en fin belöning från honom när du är klar!



Klä upp dig själv och din häst till Alla hjärtans dag!

Alla hjärtans dag-butiker:
- Alla hjärtans dag-butiker har poppat upp lite överallt på Jorvik fyllda med fina Alla hjärtans dag-inspirerade kläder och utrustning. Fira vänskap och kärlek och klä dig och din häst i varsin hjärtlig outfit!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
______________________________________________________________________________________
 
Det är ganska mysigt med dessa speciella uppdateringar efter vissa högtider! Just den här är jag glad över, den verkar super mysig med tanke på all kärlek som kommer finnas i Jorvik. Hoppas ni alla vet att det är trevliga veckan och att ni också sprider lite kärlek till varandra!

Klänningen liknar dock "tomtemorsklänningen" aningens för mycket på bilden, hoppas jag inte anser samma sak sen! Annars så ser jag fram emot att se dessa nya kläder :D

Sen fick jag veta att sso varit nerstängt länge, kan det betyda något stort nästa vecka? Hoppas nog lite för mycket jag haha..
Namn:


Din mejl: (Bara jag som ser)


Din blogg:


Kommentar:


Komma ihåg dig?