Välkommen Räven!

Inte bloggat under helgen för att jag sammanlagt kört 12 timmar lör och sön. Stressad och slutkörd haha! Knappt orkat spela :p

 
I fredags kunde jag inte längre motstå den där känslan av "honom ska jag ha". Så jag köpte honom. Genast fick jag ångest - varför gjorde jag det? Men jag kan inte ångra mig, även om det var sc som jag inte hade råd att ge så är han en Tuvahäst! 

Så min nya terrängstjärna är nu välkommen! Eastpeak som han heter är en valack född -05 och då alltså 8 år gammal. På grund av hans fina stamtavla användes han länge som avelshingst, trots sina unga år. Fram tills för ett och ett halvt år sen var han hingst, men det hade börjat stiga honom åt huvudet så idag är han valack och det är fortfarande en lång väg tillbaka. Han har en hel del hyss för sig, men han hoppar som en gud och han har lugnat ner sig. Jag kommer aldrig ge upp på den här herren, han är min och vi ska visa världen!

 
Namn:


Din mejl: (Bara jag som ser)


Din blogg:


Kommentar:


Komma ihåg dig?