Vad jag vill ha!

SSO-vad jag vill ha:
* En husdjurs minigris ♥
Jag menar hur gulligt vore det inte att springa runt med en så otroligt söt liten sak i väskan! Me löv grisarna!
 
* Johannas frisyr
Alltså hur kan man inte älska den!? Helt totalt underbar, snälla sso ge mig den nuuuuu!


* Frieser och Chestnut
Jag saknar min frasse något enormt och tänkte köpa honom med ett nytt namn inom en framtid, men sen kom ju Chestnut - som jag tänker kalla Nöten PUNKT. Och inte nog med det så vill jag ha den gråa andalusiern också.
 
* Snö
Nu uppdaterar bloggarna sina designer så jag är micket sugen på att börja ta lite fina bilder(både irl och sso)

* Sammanlänkad transport
Nu så är det ju så att jorvik har blivit riktigt stort place 2 be. Så vill jag att dom fixar det så att man får åka transport överallt, det är ganska jobbigt att ta sig från Jorvikstallet till VD paddocken för att göra druiddagliga vill jag lova!

* Dressyrtävling
Något jag verkligen saknar på sso är dressyr, varför har vi inga dressyrprogram? Dom kan ju faktiskt formas som precisionsridningen på druidträningarna! Och så ska man hålla en viss hastighet osv! Den som springer minst utanför får bäst poäng och den får då "dagens bästa" osv! Hur kul vore inte det!? :D
 

IRL-vad jag vill ha
* En hund
Vi sålde våran förra för att mamma jobbade mycket(butik 0830-1930) och jag hade ju pass i stallet - så jag kutade ju raka vägen från skolan för att hinna mocka, borsta, rida, sopa, ge mat, fixa hö, ge hö, fixa ny mat osv. Jag kom liksom dit till 4 och åkte därifrån vid 8. Hatar bussar. Så jag vill ha en Fransk Bulldog, bearbetar min mor för att vi(jag) ska köpa en, hjälpas åt med den tills jag flyttar hemifrån. Nu kan den faktiskt följa med till stallet varje gång ♥

* En ny kamera
Sickan börjar bli lite mot åren, vilket märks på en del pixelfel som inte går att åtgärda - inga större fel för dom syns knappt, bara jag som ser dom och de är mycket enkla att redigera bort i photoshop!
 
* En ny dator
Jag menar hallååå, min börjar bli lite seg för sso, katastrof! Nej men jag vill ha en rosa dator, så är det bara!
Namn:


Din mejl: (Bara jag som ser)


Din blogg:


Kommentar:


Komma ihåg dig?