Tuff dag? Snarare tufft liv.

Tanken var att jag skulle blogga igår, men neje så blev det icke. Hamnade barnvakt och där blev jag kvar hela kvällen och kom hem och somnade. Ungar, dom sliter ur ens minsta livsgnista ;) Skämt åsido! Den här tjejen är otroligt söt faktiskt, väldigt hyper men med en offknapp. Vilket jag behövde, så vi pillade på paddan och kollade film hela kvällen. 
 
Idag däremot är ingen bra dag, så tänker inte blogga mer. Skriver igen imorrn. Tänker springa runt i all evighet nånstans runt sso och sen tänker jag sova. Som om att jag inte hade haft en dålig dag redan så bestämde sig swefilmer för att jag inte fick se mer av one tree hill, smått arg. Ja, jag har varit så dålig så har jag inte spelat så har jag kollat på serie, aldrig sett hela förut faktiskt. Det är inte en jag serie egentligen. Jag gillar mer the big bang theory, the blacklist osv. Men det finns en första gång för allt mina kära..
 
Over and out! Bjuder på bilden jag skulle blogga om igår innan jag drog - helt glömt vad jag skulle skriva till den.. praktiskt nog.
Namn:


Din mejl: (Bara jag som ser)


Din blogg:


Kommentar:


Komma ihåg dig?