Onsdagsuppdatering!

Hej allihopa!
Det är dags för ett nytt utmanande Championat och denna gången har turen kommit till Jorvikstallet!

Nytt Championat:
- Ett nytt fin-fint Championat har öppnat och denna gång är det Jorvikstallet som får äran att hålla i den beryktade tävlingen. I det här Championatet finns det massvis med spännande genvägar, kan du hitta de snabbaste och därmed få den bästa tiden?! Championatet börjar och slutar bakom Sunfield Farm i Skördebygden.

Ställ upp i det nya Championatet i Jorvikstallet!
 
Nya Hästar:
- Två ståtliga Andalusier i färgerna Chestnut och Buckskin har kommit till Paddockön! Du måste ha uppnått level 8 för att kunna köpa Andalusierna.
 
Ståtliga Andalusier!
 
Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
_____________________________________________________________________________________________________________

Som ni vet så är jag helt kär i Chestnuten, och ja en vacker dag kommer en Nöt stå i mitt stall. En vacker dag som sagt. Buckskinen är vacker, otroligt vacker, men ingen Tuvahäst. Jag tycker den är för.. Den har för stirrande ögon, det är lite läskigt. Liksom verkligen paniklystna, mardrömsögon. Tror det kommer just för att så mycket ögonvita visas på hästarna på sso och med det mörka runt så får jag bara rysningar haha!

Ja då kommer vi till nästa, champet. Jag tycker det är rörigt, kul, apsvårt och bara så rörigt. Aldrig tyckt såhär om champ när jag provat dom för första gången. Det har alltid funnits en röd tråd, man förstår vart man ska och varför man ska dit. Nu blir jag bara chockad haha! Men nån gång ska jag väl lära mig den här banan också ;)
Namn:


Din mejl: (Bara jag som ser)


Din blogg:


Kommentar:


Komma ihåg dig?