I'm back bitches!

För att stanna också! Tillbaka med en av mina första designer, den får stanna ett tag tills jag har tid att sätta mig ner och göra en helt ny!
 
Det är alltså jag, Tuvis/Tuvan som är tillbaka. Springer som skrivet i tidigare inlägg att jag springer runt med ett nytt namn. Men jag saknade Fluffyfighter så mycket att jag inte kunde hålla mig längre ;) Heter numera Tuva Westlord och tror nog det bästa jag kunnat göra var att börja om. Det blev så roligt att spela och jag fick äntligen mitt gråskimmel! 
 
Stod i valet och kvalet om att flytta tillbaka till Guldtuvan, men lets face it. Mitt LT är på Westlord och jag har inga SC.. Men en vacker dag när jag är uttråkad igen kanske - kanske jag byter tillbaka ;) Men inte idag, idag får nu stå ut! Men ja, jag saknar guldtuvan lite en aning kanske ;)
Namn:


Din mejl: (Bara jag som ser)


Din blogg:


Kommentar:


Komma ihåg dig?