Cred till sso!

OBS! Tiden som står är från när jag printade bilden - denna tid stämmer inte! Kolla nyhterna på sso-sidan för att se hur lång tid det är kvar på dubbla sc helgen innan du köper om du vill ha dubbla!
_________________________________________________________________________________________________________________

Dubbla Star Coins vid alla köp i helgen! Köp Star Coins i helgen så får du dubbelt så många! Samma gäller när du köper Star Rider, då dubblar du mängden Star Coins du normalt skulle fått! 
 
 
  • Köp ett Lifetime-medlemsskap denna helg och få 2400 Star Coins på direkten (normalt sett är det 1200 Star Coins). Du får också en veckopeng på 100 Star Coins för alltid!
Ha en fin helg så ses vi på Jorvik!
Star Stable-gänget
_________________________________________________________________________________________________________________

För första gången kan jag nog säga att det inte kommer bli några missförstånd angående dubbla sc, CRED ska ni ha för detta sso! Otroligt bra gjort! :) Inte för att jag tror att nån av dom läser min blogg, men det är tanken som räknas ;)

OBS! Tiden som står är från när jag printade bilden - denna tid stämmer inte! Kolla nyhterna på sso-sidan för att se hur lång tid du har på dig att köpa dubbla sc! Nu kan ni inte missa att jag skrev det ;)

Namn:


Din mejl: (Bara jag som ser)


Din blogg:


Kommentar:


Komma ihåg dig?