Nyårslöften! [Tuva&Nellbell]

Tuvs nyårslöften spelet:
♥ Övertala SSO-teamet om att sätta in något form av "crew" som håller koll på globala när dom inte kan vara inloggade. T ex Minimasters och att man som en sån kan logga in som minimaster eller som en vanlig spelare. Detta ska man göra helt gratis, som en moderator på howrse. Bara att man håller koll på alla i Globala så vi får en trevlig stämning!
♥ Ta tag i fisket så jag blir klar med "vanliga" fisket också.
♥ Börja göra sprickorna varje dag så jag blir klar.
♥ Sluta impulsköpa hästar och bara köpa de som jag verkligen vill ha och kommer använda. 
♥ Köpa in alla kläder och all utrustning som jag har på Goldvalley. Fler svansrosetter!
♥ Starta upp Prime Hawks ordentligt, få upp medlemsantalet och ha event minst varannan dag!
 
 Nellbells nyårslöften spelet:
♥ Jag ska inte impulsköpa kläder som bara kommer hamna i min garderob... Om de inte är billiga dvs...
♥ Faktiskt fiska och inte bara accptera fiskeuppdragen för att sedan inte orka göra dem.
♥ Dom rosa skeenen är faktiskt irriterande och jag måste jobba på att få bort dem. 
♥ Jag ska levla klart mina hästar och inte sluta vid lvl 12 varje gång.
♥ Logga in mera regelbundet.

Tuvs nyårslöften bloggen:
♥ Göra iordning en header för varenda "högtid". Alltså alla, nyår, påsk, midsommar osv. Orkar inte göra en för nyår iår, men det får komma till nästa år!
♥ Skriva minst tre intressanta inlägg per dag. Bortsett från dagar något är viktigare. T ex skolan, stallet, familje"träffar" osv. Även om jag åker iväg. Inte enkelt att blogga från ett tåg! ;)
♥ INTE blogga den 8 Januari. Min födelsedag, 19 år ung!



Namn:


Din mejl: (Bara jag som ser)


Din blogg:


Kommentar:


Komma ihåg dig?