Klubbledare och Ridlärare sökes!

Klubbledare
Jag söker dig som är 16 år eller äldre, då jag letar efter nån i min egen ålder. Det är enda kravet jag har, du och jag ska trivas. Eftersom du ska hjälpa mig med min klubb så är jag otroligt noggrann på vem du är - det ska funka och jag ska tycka om dig. Så hör gärna av dig!

Ridlärare
Du ska även du vara 16 år eller äldre. Ifall att jag sätter åldersgräns förr eller senare så hamnar den på 16 för att vi ska hamna tryggt så bör du då vara i den ramen. Du ska antingen ridit på ridskola eller för tränare förr så du vet vad rdining går ut på. Det handlar mycket om rollspel på ridlektioner så du ska kunna hantera situationerna. Du bör även ha mycket idéer eftersom vi vill ha en lektion i veckan. Har du idétorka så finns ju även jag och klubbledaren till hjälp om det skulle behövas! OM klubben trots allt skulle bli stor, så kommer vi även leta efter flera!
Hör av dig om du tror att du kan ta det här! :)


Det är inte säkert att klubben får åldersgräns än. Det återstår att se!


Jag kommer svara på alla kommentarer men uppskattar om ni mejlar mig på [email protected] - kan inte garantera att jag kommer svara på alla om det blir många. Men jag hör av mig till alla som låter intressanta tills jag hittar de personer jag garanterat söker!
Namn:


Din mejl: (Bara jag som ser)


Din blogg:


Kommentar:


Komma ihåg dig?