Det är officiellt araberna är här! - Snart.

Den här bilden hittade jag på sso's facebook sida där dom skrev "We see that you have guessed what's coming already! Here's another sneak peek" som blir "Vi märker att ni redan gissat på vad som kommer! Här är ännu en tjuvtitt" på svenska! Alltså är det nu helt officiellt att araberna snart kommer till oss! Kanske redan imorrn?? I så fall hoppas jag på dubbla snart vill jag lova ;)
 
Jag har alltid älskar araber, dom är otroligt vackra att kolla på! Däremot tycker jag inte om att dom är så små, men dom är så nätta, så vackra helt enkelt. Deras utstrålning är enorm! Sen kan jag inte skillnaden på alla olika araber, men ändå ;)

Alla bilder från Google. Respektive färg och ras hittas dom på. 

Jag menar vem är inte kär i dessa färger på araberna. Jag har en stor chans till att bli knäsvag.. Detta är nog inte så himlans bra haha!
Postat av: ellen skyknight
URL: http://ellenskyknight.bloggplatsen.se/ 2013-12-17 / 21:51:09

galet fin blogg Tuva ;)

Svar: Tack du ;)
fluffyfighter.blogg.se


Namn:


Din mejl: (Bara jag som ser)


Din blogg:


Kommentar:


Komma ihåg dig?